Zjistili jsme, že doma máme spoustu pohledů s razítky a o razítkách přímo v turistických sešítcích ani nemluvě. Už delší dobu jsem přemýšlela, že je škoda, když tam tak smutně leží a nikdo se na ně nedívá. :) Odjakživa jsem měla pohledy ráda, pak se k tomu přidala i razítka - cíleně jsem je začala "sbírat" v roce 2003. Některá jsou malá umělecká díla, jiná zase jen barevné šmouhy. Mají ale svoje kouzlo a třeba zaujmou i vás... :) Pokud nám napíšete nebo okomentujete příspěvky, budeme rádi.

Zdraví,
Lenka & Jirka

čtvrtek 17. listopadu 2011

Kemp Sedmihorky



5 komentářů:

  1. Doma mám pohľadnice, ktoré sme za existenciu našej domácnosti dostali, ale nikdy som si nevšimla, aké razítka sú na známkach. Predpokladám, že také vzácne, aké vidím tu na blogu, tam asi nebudem mať. Dobrý nápad, aby som si pozrela tie pohľadnice aj z tej opačnej strany :-) Sedmihorky sú mi známe len tým, že som mala odtiaľ kolegu v jednej,vtedy ešte československej firme. Ďakujem vám za sledovanie môjho blogu.

    OdpovědětVymazat
  2. Nemyslím si, že by tato razítka byla vzácná... jen se mi líbí, když se jich dá víc dohromady na jedno místo, že z toho je vidět, kolik toho člověk už stihl vidět. :) Ale na druhou stranu je toho mnohem, mnohem víc, co ještě neviděl. Děkujeme moc za komentář - jste na tomto blogu první! :) Pěkný večer. L.

    OdpovědětVymazat
  3. A toto je pozoruhodná evidence návštěv na tvých cestách! SUPER. Skoro bych měla o něčem také zapřemýšlet, zatím jsou moje cesty součástí jednoho blogu, ale je to u tebe prima nápad.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za komentář, Elizo. :) Jsem ráda, že takováhle blbost dokáže někoho zaujmout. :) Přeji pěkný den. Lenka.

      Vymazat